Crossfit!

Good evening you guys.
Imorse var jag uppe med tuppen igen och körde ett pass Crossfit mellan 7-8, innan jobbet. Lisa var också med och det var fokus på överkropp, grymt kul verkligen. Har en känsla av att det kommer kännas i musklerna imorgon haha Men nu är mitt 5-kort slut och jag suger på karamellen hur jag ska gå vidare, om jag ska köpa ett nytt 5-kort. Tror bestämt det, jag gillar verkligen den här träningen. Den är grymt utmanande och det krävs en jävla massa självdiciplin för att dyka upp med ett gäng killar som är supertränade och som man "tävlar emot". Egentligen ska man ju bara tävla mot sig själv men ja ni vet, går det på tid vill man inte vara 5 min efter alla andra direkt haha Hur som helst så kan ni pse bilder från dagens pass
HÄR!

Yesterdays clothing



Invigde min favorit-vårjacka som jag fick av Barbro för ett par år sedan! (Roxy, köpt i brorsans affär i Vadstena)
Ser ut som en rishög i håret, så går det när, man alltid somnar med det blött haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback