Bildregn från trött flicka

Solen lyser, fåglarna kvittrar och jag väntar på den där känslan av lycka. Men ingenting kommer.

Trött som fan och less på livet. Har iaf städat här hemma idag och snart ska jag hoppa i lite vårkläder och kila ner till stan för en promenad vid ån och efterföljande lunch med Jen. Förresten hart jag shoppat damsugarpåsar över nätet idag också. Vuxenpoäng.

Några bilder från vår fina Valborgshelg ska ni iaf få.

Kvalborg

Startade upp på Eddagatan, gick sen vidare till Triangeln där det blev mer öl.



Ser jättekissnödig ut. Tror dock inte att så var fallet.

Innan vi drog till Norrlands stannade vi upp för att få i oss lite käk.

Jen visar en dans för alla som vill se!


I kön till Norrlands träffa vi en pojke med glajor. Vi ville prova och insåg att det var bara fönsterglas. Tönt.

Kram

Dans

Okänd människa, packad Terese.

Dancefloor

Nej, nu orkar jag inte ladda upp fler, hinner inte heller för den delen.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback