My day.

Igår slocknade jag 19.15 och sov ända tills imorse. Trött som en zombie när klockan ringde men några snoozningar senare drog jag mig ur bingen.


Jag är sugen på en jeansklänning i år. Dock inte denna, ser ut som en ballerina-wannabe. MQ har dock en riktig fining som både jag och Jempa tydligen spanat in.

Idag har jag och några kollegor köpt biljetter till Sophie Zelmanis spelning här i Uppsala den 18:e mars. Jag har köpt bacon och ett fantastiskt gott nytt rostbröd som de bjöd mig på, på Kvantum. Jag har lämnat tillbaka en tröja och bytt storlek på en annan. Jag har fixat matlåda inför morgondagen och jag har fyllt på nytt vatten på mina tulpaner. Jag har ätit fem kiwi och tagit en liten promenad i solen. Jag kollat tågbiljetter hem till påsk och läst aftonbladet. Jag har pratat med min fina mamma och bestämt med Jen att följa med på ännu en lgh-visning. Dessutom har jag skaffat eget coop-kort och är numer stolt ägare till bårde ett coop-kort och ett ica-kort. Vuxenpoäng, Katching! Utöver det har jag såklart jobbat.

Underbara underbara sol, var hälsad. Som vi har väntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback