Photos

Jaha lite bilder från igår kanske kan vara på sin plats.
Mer kamera-kåt tjej än jag är på fyllan får man fan leta efter. Usch. Inte lär jag mig heller att det inte är särskilt smickrande att vara med på kort vid ett på natten när alkoholhalten nått sin absoluta kulm. Jag ber till gud att jag inte ställde upp på kort inför någon annans kamera som de väljer att lägga upp på Fejjan. En sådan eventuell bild kan liksom se ut precis hur som helst..
Bildmaraton, here we go...

Katrin har kul.. Temat var "Se ut som modeller då!" Ehm..ok. Såhär ser man tydligen ut då.



Jag med mina gamla klassbuddies (minus Katrin som tog bilden), de som dök upp iaf. Det är dock oklart varför killen närmast kameran sitter där, gick ej i vår klass. Jag är överexalterad som vanligt.

Katrin och Per.

Någon hade stora spenderarbyxorna på sig..haha

Katrin och Thorbjörn. Har inte sett honom på 10 år.


Innebandy-pojkarna firade seger.

Skål?

Bröderna Brothers!

Glada polare.

Något är jävligt kul.

Skelögd och absolut inte i behov av ännu en Staro.

Oklart vad vi kollar på.

TIME.TO.GO.HOME.


Kommentarer
Postat av: jen

haha givna bilder, du ser ut att ha haft en fin kväll! Gillar sista bilden!

2010-03-29 @ 23:02:51
Postat av: Terese

Haha yes, mest nöjd med sista. Tror du det var dags för Alexandersson att gå hem och sova då eller? Hahaha aldrig lär man sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback