Under ytan

Crossfit imorse. Fan vad kul men satan vad jobbigt. Har en liten föraning om att jag knappt kommer kunna ta mig ur sängen imorgon bitti. Hjälp alltså, redan nu har stelhet och smärta börjat smyga sig på. Hur som helst så var det inte alls så jobbigt att ta sig upp imorse som jag trodde. Gick upp och åt lite vid halv sex och la mig sedan och sov en stund innan det bar av till träningen.
Här är en länk till bloggen som dokumenterar vad vi gör på träningen. Jag är till och med med på ett par bilder haha
http://www.crossfituppsala.se/wod/

Har kollat lite på Dating in the dark. Man undrar ju var de hittat de där puckona alltså. Snacka om retards. Och vilket jävla skitkoncept, det förstärker ju bara vetskapen om att uteseende inte är allt men fan i mig 90 % iaf.

I torsdags var jag och Jempa på utbildning på HUL och innan det käkade vi lunch på Haben. Då såg jag ut såhär:


I lördags lyckades jag få till en utbakad fläta. Inte så svårt kan tyckas men för mig var det iaf det. Och nedan är en toabild när endast mitt huvud lyckats komma med av någon anledning. Helt nykter vid foto-tillfället, naturligtvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback