Tack älskade grundkondition för att du stannar hos mig år efter år trots att jag är dålig på att underhålla dig emellanåt.

Varit ute och sprungit en vända här på morgonkvisten. Fan vad härligt ska jag säga er. Invigde även mina nya springskor. Ja jag har ju köpt nya vet ni. In på Intersport gick jag med intentionen att köpa ett par nya Pegasus, samma modell jag har alltså. Ut kom jag 1580 kr fattigare och ett par "Pegasus storasyster" och två par strumpor rikare. Fan vad jag är dålig på att stå emot försäljare. Men fan skorna är bra, man flyger lite fram över de leriga grusvägarna!

Nike så klart!

Nu: Frukost!

Tips på bra musikvideo: Carney - Love me, Chase me

Kommentarer
Postat av: Helen Lindell

Bra jobbat syrran! Jag som tyckte mina var dya pa 800 spann!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback