Spring i benen

Just hemkommen från vårens första löprunda och det känns fuckin´fantastic. Gick så mkt bättre än vad jag trott och jag sprang den vanliga rundan men minus startbacken (hagbacken) som jag gick uppför som uppvärmning. Tror rundan är ca 6 km, kanske lite drygt. Göööött!

Nu sitter jag här nyduschad och ska strax fixa lite frukost väcka mamma från förmiddagsvilan!

I brist på annat så kommer bilder på klädsel från förra veckan.
Torsdag:

Aprikos cardigan inhandlad i Schweiz back in the days. Knappt använd. Kommer användas mer flitigt denna vår/sommar har jag en känsla av!

KjolFredag:



Missmatchade lite mönster. Prickigt och randigt kan funka utmärkt.


Kommentarer
Postat av: Helen Lindell

Kolla in www.mapmyrun.com

Dar kan du registrera gratis och lagga in olika rundor och se exakt hur lang du ringer.

2010-03-29 @ 23:24:45
URL: http://www.babygoesretro.com.au
Postat av: Helen

Pearl fick precis syn pa din blog och sa "titta mamma, dar ar ju du"

2010-03-29 @ 23:29:56
Postat av: Terese

Jaha, det får jag kolla upp!

Haha, kul! Ja vi är väl lite lika trots allt :)

2010-03-30 @ 10:39:21
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback