Så jävla slut

Har varit en hektisk dag på jobbet. Är alldeles slut i hela kroppen men mest i psyket. Men det beror ju inte så mkt på jobbet som det beror på livet i stort och alla omständigheter.

Har varit på teater ikväll och den var helt jävla Fantastic. Fan vad jag skrattade. Och innan det åt vi lite kina-käk, hur trevligt som helst.

Men nu ska jag försöka packa lite och sen soooova. Känner att jag har fet PMS blandat med ångest, smärta, trötthet, ja ni fattar. Fy fan.

Hur som helst så drar jag hem till Värmland imorgon vid lunch och blir hemma en vecka.

So Long

Kommentarer
Postat av: Helen

Aker du hem till helgen? Vi kanske kan horas i sanna fall.

Kram,

syrran

Postat av: Terese

Hahahaha vad bra du läser syrran. Sista meningen så står det att jag åker hem imorgon. Yes blir hemma i en vecka så någon tid ska vi väl få till som passar båda.

kram

2010-03-25 @ 22:15:54
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback