Jag läste någonstans att om någon gör ens hjärta trasigt blir det dubbelt så stort när det blir helt igen.

Jag har investerat i jeans-shorts. Två par dessutom. Vet inte vilket par jag vill ha, om något alls. Det är inte lätt det här med alla beslut. Kan hända att jag försöker få shoppingen att stilla andra behov. Kan hända.

Hur som helst. Första paret eller andra paret eller inget par alls?
Jag tänker, hur stort användningsområde finns det egentligen för jeans-shorts. (Man får försöka borse från mina vinterbleka ben haha)

Nr 1:


Känns lite väl "Beach" och jag bor ju faktiskt inte på Österlen längre. När kommer jag komma till en strand nästa gång, det är vad man kan fråga sig.

Nr 2:




Äh fan, jag vet inte alltså. Jeans-shorts kanske inte är för mig ändå. Jag får suga på karamellen lite tror jag bestämt.


Kommentarer
Postat av: Syster

Det var shortsen jag tyckte bäst om nr 1!!

2010-03-02 @ 07:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback