Im gonna find a way.

Hej hej hallå från sofflocket.
Här sitter visst jag och äter vindruvor och dricker cola. Har fått uppskattningsvis 3 timmars sömn inatt. Klockan 04.00 inatt satt jag och åt al dente färsk pasta med pastasås. Himmelskt gott skulle man kunna säga. Iaf just där och då.





Ute och snurrade igår. Började med lite tacokväll här hemma och sen vidare till en fest på andra sidan gatan. Riktigt sjysst fest. Sen drog vi vidare till Flurran där vi dansade runt som tokar.

Idag är en sån där dag. Lite ångestladdat att vakna upp. Vaknade upp och upptäckte dessutom att min hjärna körde Orsa Spelmän om och om igen. Tack melodifestivalen, verkligen. Tack.

Hur som helst ligger jag här och myser över tanken att jag ska hem om bara några dagar. Hem och mysa med familjen! Lgh-visning med Jempa 12.00, vi får väl se om hon är redo för det!

Har just upptäckt att min frivisning av alla filmkanalerna är över. Skönt att jag hade den förra veckan dock, så jävla viktigt, när jag bara låg sjuk hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback