I´ve got a feeling tonight´s gonna be a good night

Hallå på er. Jag skrev ett inlägg tidigare om hur glad jag känner mig idag, att jag har en bra dag. Och att jag inte minns när jag hade en sådan senast. Men inlägget försvann och jag orkar inte skriva om. En natt med bra sömn, häng med bästa vän, träning och en stor portion sol. Ibland räcker det.

Imorse, redo för combat!

Hur som helst. Jag och Jempa har varit nere på stan en sväng, tagit en fika på Unico, spatserat i solen med solbrillor på nästippen. Härligt som tusan! Har invigt min nya vårjacka med.




Nya jackan. För 85 riksdaler blev den min!

Och på tal om riksdaled. Passade på att kolla efter min röda klänning idag på stan, för att testa den igen. Men den fanns inte i min stl! Typiskt men rätt väntat ändå.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback