I think I need that dress

Som ni kanske vet så har jag varit på jakt efter en röd klänning ett längre tag nu. Har legat lite lågt på senaste eftersom jag aldrig hittar ngn som faller mig i smaken. Men idag snubblade jag över den här. Köpa eller inte köpa, det är frågan som kvarstår. Vi får se. För 299 riksdaler blir den min (om den finns kvar vill säga).



Förresten klippte jag mig idag om ni undrar hur mitt hår kan se så friskt ut en helt vanlig onsdag.

Imorgon ska jag på två läkarbesök (wish me luck), luncha med Jempa, spendera eftermiddagen på utbildning (Jen med!) och på kvällen blir det restaurang-käk och Zelmani på Katalin, med kollegor.

Salut!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad tvekar du för??? Du är jättefin i klänningen och den är ju nästan gratis!!

2010-03-19 @ 18:54:54
Postat av: Terese

Tack, vad kul att du tycker:)

Haha ja jag tvekar pga något som stavas e-k-o-n-o-m-i. Och sen är det kanske inte så stort användningsområde på den. Ska känna lite på det. Får se om det ens finns någon kvar när jag väl bestämt mig haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback