I´m alive

Men förkyld så in i h-e.
SMS:ade Jennie imorse och bad henne hämta upp mig när hon åkte till jobbet idag (Vilket är en timme senare än jag brukar börja) för jag kände att jag bara inte hade energin att gå till jobbet. Huvudet dunkade, näsan är täppt och rinner på samma gång, slemmet i halsen var blodblandat och hostan har varit jävlig emellanåt inatt så jag är trött som fan. Ska kolla på nya sortimentet av el-rlst idag och jag behöver gå igenom det inför kommande utprovningar. Annars hade jag kanske stannat hemma. Vi får se vad jag orkar med idag, jag får gå hem om det blir för jävligt.

Jeg och bästa Jempa käkade våra favorit-rätter och tog ett par glas rött på "Tilltugg" igår kväll och hade en allmänt mysig kväll. Jag fick ett paket! En jättefin topp, som är så himla jag. Hur den såg ut? Randig så klart!! (Mamma brukar fråga om jag inte har nog med randiga tröjor snart) men den här var lite annorlunda och satt som ett smäck. Ni ska få se den på ngn dag.

Fy fan vad skönt att födelsedan är över trots allt.

Kläder på jobbet igår:



Nya jeansen med lite högre midja och gammal skjorta och mammas gamal skärp. Och så mina Vaga Bond-kängor.

Igår kväll:





Nu ska jag hoppa i en kjol och springa ut och få skjuts till jobbte.

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback