Guten morgen Samstag!

Ja, och här sitter visst jag vid frukostbordet i mitt lilla kök och ser ut på det vackra vädret. Det är lördag och jag njuter av att den gångna veckan är över och det är helg. Farsan ringde vid nio och väckte mig. Ja, va fan säger man? Tack pappa, dumt att sova bort hela dagen menar jag! Haha Alltid trevligt att snacka med sin kloka gamle far.

Kanske ska man ha denna ikväll?

Har dragit i mig en hel fitnessbaguette med skinka, avocado och tomat, ett stort glas mjölk, en stor kopp te och så en kiwi. Och till det en handfull med medicin ungefär. Samtidigt som jag kollat på lite Glamourama på datorn. Skön start på morgonen. Tror jag är en smula bättre i min förkylning med. Halsont är borta och har lite lustigt ersatts med hosta.

Eller den här topen kanske. Vi får se.

Har hunnit plocka iordning lite här hemma. Tänkte försöka få på mig lite kläder och kila bort till Gränby centrum om en stund. Inhandla en flaska vin, lämna tillbaka ett par shorts, handla mat till taco, köpa tulpaner och INTE köpa några kläder står på agendan. I övrigt ska jag vila vila vila idag så jag är pigg ikväll.

För övrigt. Få saker är så jävla irriterande som fyllesamtal om natten när man sover. Särskilt när man varje gång vaknar med hjärtat i halsgropen och tror att något fruktansvärt har hänt. Få folk fattar det och varje helg trillar det in ett par mess och något samtal frampå småtimmarna. Suck.

So Long dudes.


Kommentarer
Postat av: gloria

I just love your outfits:)

bisous!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback