Fyndfredag!

Nej, det blir varken städ eller tvätt idag. Jag känner inte för det och då är det ingen idé. Vill inte förstöra min lugna rätt sköna fredag. Imorgon kanske.

Hur som helst.
Jag fyndade lite idag på Myrornas när jag hade 20 minuter över, innan jag skulle vara på gymmet. En jacka och en kavaj för sammanlagt 145 kr. Som hittat säger jag! Ni får se en bild så snart jag knäppt ett kort.

Zelmani igår var smått magiskt. Mycket trevlig kväll på alla sätt. En pubtallrik med di verse grejer på tillsammans med en iskall Staropramen i en mysig livfull lokal vid ett litet bord med roliga kollegor. Vardagslyx när den är som bäst. Simpel clothing igår, men observera mina blodröda naglar! Classy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback