Update från Värmlandsskogarna

Hej på er raringar.
Har haft uppehåll från bloggosfären och hela internetgrejen under helgen. Det enda jag gjort är att kolla mailen ett par ggr från min Iphone. Jag har inte läst en enda blogg trots att datorn varit uppe för att syster yster fått låna den för lite jobbrelaterade grejer. Har inte saknat det det minsta.

Har haft en helt fantastiskt mysig och fin midsommar helg! Vädret har varit toppen, sällskapen fantastiskt och skratten många. Sen har syrran varit här ett par dar med hennes barn. Det har varit mkt barn i helgen, 4 små syskonbarn. Ojoj, det är man inte van. Men det är supermysigt så klart (till en viss gräns iaf haha).

Midsommar! (Fest i Vadstena)

Mina fina syskonbarn!

Jag, bror och Noah

Bror a.k.a Grillmaster

Jordgubbstårta!

Jag och Pearl!

Lite andra bilder från helgen:


Syrran och Pearl



Flynn metar med sitt nya spö!

Flynn fick en fisk!

Pearl fick också hålla fisken.

Jag med 3 av mina syskonbarn, Mathias, Flynn och lilla Pearl i mitt knä.

Blekfis Alexandersson vid Klaxsjön.

Älgbiff och grillade grönsaker, det är Yummy det!!

Var ute o sprang med syrran imorse, kom inte iväg förrän vid nio och det var ta mig fan tokhett. Men skönt efteråt. Alltid kul att springa med syrran så kan vi springa och snacka lite samtidigt. Men nu har som sagt syster yster styrt kosan sösderöver igen och vi sitter här hemma och kollar fotbollen men altandörren öppen. Myyys!

Imorgon blir det nog en liten utgång här i Metropolen, so fine.

Ciao ciao på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback