Uppstyrt!

Åhh, dygnet har alldelles för få timmar. Får aldrig tillräckligt med sömn, har aldrig tid över att städa och tvätta och hinner sällan klart med allt jag tänkt.

Puss på dig King, du räddade min kväll!

Hur som helst så har världens bästa king hjälpt mig att styra upp min Iphone. Så nu har jag kirrat Spotify iaf, det är väl det som mest frekvent kommer användas skulle jag gissa haha. Men det viktigaste av allt är att jag fört över alla kontakter. Sms trodde inte King att man kunde importera. Men det gör inte så mkt, de finns kvar på minneskortet och simkortet om jag någon gång skulle vilja kravla runt i gamla minnen. Bra att starta på ny kula med tom inkorg.

Men nu ska jag sova fem kvart i timmen minst. Är så inihelvete trött.
Förresten så gick träningen super! Jag tog verkligen ut mig maximalt och det kändes så jävla skönt, precis vad jag behövde.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback