Today

Mässan idag var bra, kul och lärorik. Efter mässan blev det käk på en uteservering i en mysig trädgård. Kan man annat än älska svenska somrar när de är som de är idag? Dessutom fick jag klä mig mäss-fint, då blir jag alltid glad! Mina nya kilklackar från HM åkte på!






Försöker få igång den här satans mobilen men den startar ju inte. Skittelefon, hatar nya saker. Dessutom fattar jag inte om man kan sätta in minneskortet eller inte. Om man inte kan det så vet jag inte hur jag ska föra över allt befintligt från min gamla till den nya. Eller jo det fattar jag men då måste jag ju härja och lägga över allt på datorn först. Fyyyyyyyyy Faaaaaaaaaan vad jag hatar sånt här, varför kan det inte bara funka av sig själv. LESS LESS LESS.
Frustrerad så in i helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback