The Colour Red

Hej hej från trötter. Jag tror faktiskt jag skulle kunna lägga mig i sängen och blunda och sova tills imorgon nu. Men det ska jag naturligtvis inte göra.

Har varit på spinning och core. Inte så mkt folk eftersom det är student och fint väder och sådär idag. Hur som helst så var det bra musik på passet så jag gick in i mig själv och struntade i det klämtjecka tjejen längst fram (instruktören) som hade helt värdelös teknik. Coren var bra, hon körde ett gammalt program som jag verkligen gillar, så nu har lilla kroppen fått sig en omgång och jag har kickat igång den här helgen.

Fredag idag vilket innebär kjol av ngt slag. Idag blev det klänning (69.50 på HM, det är vad jag kallar budget-kap). Och hade det inte varit för jobbet så hade jag nog klätt mig något sånt här idag:



Men istället åkte lite mer kläder på och resultatet blev såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback