Thank God Its Friday!

Satan vilken intensiv dag på jobbet.
Vid halv fem tog jag helg och lämnade jobbet till förmån för en timme på sats med spinning och core. Min mage höll på att dö av träningsvärken från senaste crossfiten.

Har hämtat ut en ny kamera på garantin idag. Killen bakom disken var snäll och ville att jag skulle få ha en kamera på midsommar. Då kan man visst göra så. Det tackar vi för.
Borde städa, men orkar inte.

Imorgon bär det av in till storstan för att luncha med Helene, ska bli så mysigt! Får se om vi hittar någon space. Har hört att det är så smått kaotiskt i den där storstan för närvarande. Lite dålig planering det där av oss haha

Kjolfredag.



För övrigt ska jag spendera kvällen med att plöja lite Two and a half men och How I met your mother som går på trean idag. Fan vad jag behöver det. Sen ska jag fan gå och lägga mig kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback