Rainy sunday

Hello again.
Satan vad det regnade och åskade när jag gick ner till stan förut. Jag smet in i en trappuppgång och satt där en kvart tills det värsta gått över. Är ju som bekant löjligt åskrädd. Käkade en sallad på Unico gjorde vi, trevligt trevligt. Sen gick vi och letade upp cyklarna som stod där jag trodde (dock trodde Jempa att de skulle stå på ett annat ställe haha) Bra koll. När jag cyklade hem från stan rent ÖSTE regnet ner, helt sjukt. Var helt kall och våt ända in på kroppen när jag kom hem.

Today:



Något hände med kameran inatt så nu tar den jättedåliga bilder, sämre än innan. Synd. Tror det är blixten som inte tar som den ska. Kankse ska jag lämna in den, jag har ju ändå drulleförsäkring på den och har redan bytt ut den 3 ggr haha

Efter cykelturen hem från stan såg jag ut såhär:


So Long Dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback