Ooops I did it Again.

Lördagen var en av de mysigaste dagarna den här våren. Lätt.
Tog tåget in till Sthlm vid tio och gick runt och strosade i affärer till halv två när jag mötte upp Jen och Helene. Vi tog T-banan till Söder (T-banan var gratis denna dag pga bröllopet!) och till en supermysig restaurang med världens största uteservering i olika plan som låg i en lummig trädgård med utiskt över nästan hela Sthlm. Den vegetariska buffen var verkligen supergod. Och hade jag vetat namnet på restaurangen så hade jag tipsat om den (Kan ha hetat något med Herman). Hur som helst så promenerade vi från söder till Medis och satte oss på en uteserverig och tog en öl i solen och pratade bort ytterligare ett par timmar (Bröllopet sändes på storskärm)Ända tills jag råkade kolla på klockan och insåg att den var 17.44. 18.45 skulle vi möta upp Madde och Erica och handla inför middagen. Fick lite av en chock, sprang till T-banan, hoppade på första bästa in till Centralen. Klev av där och sprang till Spår 3 i tid för att inse att vi skulle hinna med 18.11 tåget. Arrangerade om tiderna lite, jag cyklade hem och bytte om och sen drog jag ner till Jen och middagen styrdes upp. Madde stekte fint rött kött och vi hade en så himla mysig kväll. Men vid halv ett-tiden drog vi till Flurran, träffade tokigt folk, dansade till Schlager, tömde kontot och drack shots.
Avslutade kvällen med snicksnack och en kall Staro på min balkong.

Yesterday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback