Klipp dig och skaffa ett jobb.

Hej på er.
Ganska nyss hemkommen från terminens sista spinningpass den här tiden. Mkt bra pass och jag körde rätt slut på mig själv. Men nu har jag stoppat i mig en massa mat och laddat batterierna igen.



Today.

Idag på jobbet hade vi ett viktigt möte gällande min arbetsplats framtid. Det lät bra tkr jag. Jag tycker ju om förändring och utveckling och jag tror detta kan bli bra. Jag tänker iaf gå in i det med den instäöllningen!

Annars inte mkt nytt under solen. Ska snart lägga mig och sova för jag är så jävla trött. (Känns som jag skriver det i precis varje inlägg, och det gör jag nog också. För jag är jämt trött om kvällarna och får lite panik över att dygnets timmar inte riktigt räcker till för mig.)

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback