kärlek

Det åskar ute och jag ensam hemma. Som vanligt förstås. Har en sån där dag när jag är full med lustiga tankar och funderingar och tänker ologiskt och lustigt och bara vill skriva skriva skriva. Men istället tänker jag massor för jag orkar inte plocka upp en penna. Lyssnar på Counting Crows och myser fortfarande under täcket. Borde äta ngt men orkar inte. Två piller och nypressad juice simmar runt i min annars skapligt tomma mage.

Vet ni en sak. Jag köpte den finaste klänningen igår på Urban Outfitters. 1190 hade den kostat men nu var den nedsatt till 359 den har lite tyll och spets och jag älskar den. Den är min och jag ska dansa runt i den under varma sommarkvällar hela sommaren. Och jag ska inte ägna dig en tanke, jag ska bara dansa och dansa i min fina klänning och glömma allt som varit och bara vara där och då. Glömma hur jävla ledsen du har gjort mig så jävla många gånger, glömma hur mycket jag älskade din beröring, hur du kunde få mig att le och hur jävla trygg jag alltid kände mig i din famn.

Ja jag ska glömma. Och dansa. Och leva för allt som betyder något. Alldeles alldeles snart har jag semester och fy fan vilken mysig semester jag ska ha och gud vad mycket jag ska älska.





Och igår tittade vi på bröllpet och jag blev rörd. Jag. Blev. Rörd. Lustigt men mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback