Jag tänker aldrig slicka röv för ett par hundra extra i månaden, det ska ni fan veta.

Jaha, så börjar farbror måndag lida mot sitt slut. Har varit på spinning. Lite oväntat var det en timmes-pass, jag var inställd på ett kortpass pluss core. Dålig koll där.

Behöver städa och styra upp lyan lite för jag åker ju fan om ett par dagar. Då ska det var skinande rent här hemma tänkte jag. Imorgon har jag tvättkväll, inte det roligaste som finns, men göras ska det ju.

Annars har dagen varit som en berg och dalbana. Roliga inslag och tråkiga.

So Long

Randigt var dagens ledord då kläder valdes. Undra hur många randiga toppar jag har egentligen. Massor.


Kommentarer
Postat av: jen

haha bra koll på träningen där!

2010-06-21 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback