Jag hinner inte med.

Helvete vad trött jag är. Det bara slog till som en blixt från klarblå himmel idag. Åkte runt med en kollega och bekantade mig med ett nytt område som ska bli mitt på jobbet och huvudet var fan som bomull. Jag är så in i helvet jävla astrött och jag tycker ta mej fan aldrig jag känner att jag räcker till. Jag försöker och försöker men det finns fan i mig alltid något man missat, som man inte hunnit, kanske glömt. Har aldrig känt såhär förr och hade jag inte fått semester nu vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Helt jävla fantasdtiskt passande med lite semester, det säger jag er.

Midsommarklädsel månne?

Hur som helst har vi haft en supermysig picknick med jobbet i Stadsparken idag. Rosé, öl, sallad, chips och jordgubbar i en helt fantastisk sol. Har pratat om allt och inget, mys! Har hört en historia som berörde mig starkt och jag undrar vad det finns för jävla idioter där ute egentligen.

Men nu ska jag sova. Jag är bara så trött.


Kommentarer
Postat av: daniela

sv: ingen orsak sötnos!

och tack ska du ha :D

allt bra med dig idag? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback