I can feel you watching me.

Hey you.
Glömde kanske berätta att jag var på ett grymt Combatpass på sats igår. Men det var jag iaf. En massa sköna låtar från gamla pass, bla en gammal favorit från Ume-tiden!

Annars då. Utbildning hela dagen idag. Skrattade och fnittrade (!) mer än jag gjort på någon utbildning på HUL tidigare. En kombination av trötthet, lustiga föreläsare (bla 2 poliser som såg ut och var som Kling och Klang eller vad de heter, de där 2 i Pippi-filmerna), kul folk och ögongodis. I övrigt var jag på spinning och core efter jobbet. Ungefär så.

För övrigt vill jag rekommendera en låt. Robyns nya "Dancing on my own". Kommer lätt bli en favorit på förfesterna framöver! Satan vilken skön låt, den går på repeat här hemma.

Kameran är fortfarande kass, måste styra upp det där innan drulleförsäkringen går ut. Pga utbildning har jag haft kjol 2 dagar i sträck för det är ju så bekvämt!

Måndag:



Idag:



Förresten fick jag mina skattepengar idag. Jag säger bara: KATCHING rakt ner i börsen. Fantastico!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback