Give me that Slow knowing Smile, that may make me wanna say hey hey hey...

Är helt galet trött efter helgens bravader. Sa jag förresten att jag slutade min lördagsnatt med att sitta i ett fönster och äta McFlurry och lyssna på en karl som spelade gitarr och sjöng för mig. Vem han var? Fråga mig inte, vill inte veta. Det skulle liksom förstöra mystiken och charmen med det hela.

Hur som helst, sliten som fan. Idag hade jag naturligtvis heldag utbildning och det finns inget som är så svårt som att hålla sig vaken och visa sig intresserad på föreläsningar när man inte vill något hellre än att sova. Tur det sprang omkring ett gäng tekniker som livade upp min dag genom att glida runt på HUL i sina snickarbrallor, som jag kunde vila ögonen på när det blev för sömnigt.

Lite mer bilder från i lördags:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback