What if I´m God and you get one wish and I´ll make it happen for you? Well your not God, so let´s just not go there.

Hej hej på er.
Jag har varit och handlat, jag har diskat och jag har svarat ja till två kurser att läsa under hösten, spanska och latin. Spännande.
Så nu är de största nyttogrejerna gjorda. Jag ska göra en smoothie och sen ska jag kura ihop mig i soffan under en filt framför "Valentines day". Har hört att den ska vara dålig men det gör inte så mycket. Vill bara ha en lättsmält film att vila ögonen på för jag känner mig lite vemodig idag. Av di verse anledningar.

Imorse var jag ute och sprang 45 min. Eller snarare joggade, det var segt idag. Sen invigde jag min nya blender. Först gjorde jag juice av morot, spenat, gurka och äpple i min juicer. Sen hällde jag det i blendern tillsammans med avocado, 2 kiwi och solrosfrön och mixade allt det. Blev så himla gott verkligen! De trodde mej inte på jobbet så jag ska ta med så de får smaka imorron tror jag, om jag orkar styra upp en smoothie då med.
Annars inget spännande. Lunchade med Mackan på Lingon igen. Satan vad jag gillar det stället.

Latero.

Imorse innan rundan, trött som fan:


Idag på jobbet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback