Back on solid ground

Fy fan vilken seg dag. Jag går på något slags semestertempo fortfarande och får liksom inget gjort. Två hembesök och lite journalskrivande så var den här dan över. Effektiva Terese. Åt iaf god sallad på Cajsas på lunchen ute i solen på deras uteservering, mkt trevligt. Funderar på att locka med ngn att äta lunch även imorgon, orkar fan inte styra upp en matlåda haha

Idag fick alla somriga och vippiga kjolar ge vika för en tråkig jobbstass:



Var på jobbet 06.30 idag, därav den tidiga hemgången, fantastico.

Förresten har jag inte visat min nya fina gröna byxdress, Im loving it. Dock är det lite varning på en nip-slip ala Tara Ried då den bör bäras BH-löst och axelbanden gärna åker ner. Men säkert inget lite fashion-tejp inte kan fixa säger jag.



Skärpet fyndade jag för en tia på HM.

Borde gå på spinning vid sex, får se om jag tar mig dit, är så obotligt trött. Vill ligga i soffan och skeda med någon jag tycker om framför en film. Men helt plötsligt är man tillbaka i verkligheten och den förbannade tristessen.

So Long People.

Lämnar er med en skön låt: The Temper Trap - Sweet Disposition (Tack för tipset syrran!)
Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback