Spring i sommarlätta ben

Det är onsdag och jag sitter här och har bestämt mig för att springa. Men medan jag väntar på att Mp3_n ska laddas upp sitter jag här och bloggar. Det är svinvarmt och brännande sol och jag har smörjt in armarna med solkräm för att bevara brännan och slippa bränna mig. Ni vet hur jag är, har jag bestämt mig så gör jag det. Det är ju bara 35-40 min och sen är det över och klart för idag. Men satan det är ju så varmt, får bli en lugn runda idag.

Sen ska jag iväg och sola och bada, kanske på Sandgrundsudden, det får vi se.

Sen tycker jag ni ska lyssna på sommarens poppigaste låt just nu, Oskar Linnros - Från och med Du. GÖRT. (Eller så drar ni på P3, där går den varm.) Förresten är hela skivan riktigt skön.

Men hörrni, I´m off.

Kommentarer
Postat av: jen

yes den går varm hemma hos mig också, riktigt bra!

2010-07-07 @ 16:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback