Somrig fredag!

Kickade igång dagen med en löprunda, vanliga rundan. Skönt, men satan vad varmt. Efter det fixade jag lite frukost till mig och mor som vi avnjöt på altanen. Sen satt vi i solen och prata strunt en stund. När mamma sen la sig och vilade drog jag in till staden och mötte upp E och M på Sandgrundsudden, sen kom det lite mer folk. Sen drog vi till Ankans uteservering för att käka och få ett bra bord till fotbollen. Själv tog jag dock bara en cola innan det var dags att styra stegen mot affärn och vidare hem och ännu vidare till Jonas och Em för att vara behjälplig med att ställa upp deras lånade partytält. L, H och lilla E var också med och styrde upp det hela.

Jag och lilla pärlan!

Ikväll har vi käkat grillade revben och nu är det såklart fotboll, heja Ghana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback