Skål för

Guten Morgen på er!
Helt spontant och otippat blev det en liten utgång igår. Drog in till stan vid nio och hämtade upp Mr King i hans lya innan vi styrde bilen mot Kasernhöjden där vi kickade igång förfesten. Satt på balkongen hela kvällen, hur skönt som helst. Sen drog vi till Koriander framåt halv ett men satan vad jag ogillar det stället numer. Jag och Erik snackade om det. Sommaren för 3 år sedan så var Koriander så jävla kul, vårt favoritställen men numer består det bara av ett stort jävla gäng stekare och musiken suger verkligen!

Kanske ska lägga mig och sola en sväng med Helena på Sandgrundsudden lite senare innan jag tar bilen hem till Faggan igen efter mitt lilla stadsäventyr. Hur som helst så ligger jag nu här i Eriks soffa och lyssnar på Temper Trap och trafiken utanför medan han är på jobbet. Livet är rättvist idag.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback