Prickigt

Hej på er hörrni.
Vid sju imorse var jag ute och sprang en runda. Jag trotsade värk i stortå och mot slutet kände jag knappt att det gjorde ont längre. Rundan gick oförskämt bra med tanke på lördagens fyllekalas och stortån. Tack för det.

Den prickiga toppen har jag fyndat på Monki för halva priset och shortsen är från Garden Collection. Bröllopskortet är på min fina bror och hans fru och rosorna är från en helt annan tid.

Förmiddagen spenderade på sjukan och eftermiddagen åt att plocka jordgubbar i Edsvalla med mormor och morfar samt struntprat med mamma på altanen, alltid lika mysigt! Men nu ska jag snart dra iväg till Em och Jonas och hämta upp lite skit jag glömde där i lördags. Ikväll blir det grillad fläskfilé med påföljande foooootboll så klart! Tror Holland vinner och får möta Tyskland i finalen och sen vinner Tyskarna hela skiten. Den som lever får se!

Adios med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback