Is it Ever gonna be Enough?

Satan vad klockan blivit mycket helt plötsligt då. Ikväll är kvällen jag varit sjukt sugen på att sitta och dricka öl på en uteservering med sköna människor omkring mig samtidigt som jag surat lite över att det alltid blir kallt och regnar på helgen. Men men, det blir inte roligare än man gör sig. Jag har hur som helst bokat bord på en grekisk restaurang till mig och syrran imorgon, oj vad vi ska gotta oss med en massa god mat och dryck den här helgen! Det ni mina vänner.



Prickig och matchy-matchy idag.

Sitter och ska svara på antagningsbeskedet Latin eller spanska. Aja får klura lite på det hela. Hur som helst så har jag varit på combat ikväll (Som var riktigt jävla kul och sjukt jobbigt, körde skiten ur mig själv, ibland behöver man det) och nyss duschat. Smörjde in mig med ett nytt BodyButter från Body Shop som luktar jättemycket blommor. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar det eller inte. Vilket som så ska jag sova nu iaf.

So Long Peeps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback