Hur fan gör man?

Jag vet inte hur man gör längre. Jag vet inte hur man litar på någon, hur man öppnar upp till sitt inre och delar med sig, hur man ger av sig själv. Hur jag ger av mig själv. Jag kan inte och jag blir kall i hela kroppen av bara tanken. Jag har nog aldrig riktigt vetat men nu vet jag inte alls. Jag kan känna mig så förbannat tom och sårbar på samma gång ibland. Jag vill så väldigt väldigt gärna ge en liten bit av mig själv ibland men det är så förbannat svårt. Hur öppnar man upp och låter någon se allt det där som ligger gömt där inne. Jag vet inte.

Har haft världens mysigaste sommarkväll på altanen med världens bästa mamma och ett varsitt glas rödtjut. Värmen har svalnat av och jag satt invirad i en filt, hopkrupen i en av stolarna på altanen och mamma satt bredvid med en tröja om axlarna och fötterna i tofflor. Vi har pratat om allt och inget, hur man går vidare´och hur man stannar kvar. Hur man gör för att våga och varför man inte vågar.

Men nu väntar sängen. Jag är trött efter gårdagsnatten som blev sen. Det är dags att ta igen lite förlorad sömn nu.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback