Helgen

Har varit på spinning och core idag. Jag fick verkligen släpa dit mig själv, säga till mig på skarpen för jag var så in i helvete trött och ville inget annat än att gå hem och lägga mig under täcket och inte vakna förrän till helgen. Ja, en sån måndag har jag haft. Och jag är förbannat stolt över mig själv som ens tog mig till sats, desutom orkade ta mig igenom en och en halv timmes träning.

Hur som helst.

Helgen. Den var ju superfin, precis som jag beskrivit tidigare. På fredagen kom syster yster och vi inledde kvällen med varsin Martini med is och lite nötter och salta pinnar på min balkong.


Fina syster lånade lite kläder av mig och var lika fin som alltid!


Efter en låååång stunds skitsnack på balkongen drog vi ner till Tzatziki. En helt underbar liten grekisk restaurang med fantastisk mat, läge och omgivning, älskar det stället.

Men mitt internet vägrar samarbeta med mig ikväll, så jag lägger ner det här. Fortsatt helgresumé kommer en annan dag, när det jävla internetet är lite mer samarbetsvilligt. Då ska jag också berätta för er om musik och artister och hur en enda låt kan få håret i nacken att resa sig av ren nostalgi och det känns som jag slungas tillbaka flera år i tiden till den där speciella dagen/speciella festen/fina stunden/doften/festen. Men det får bli en annan kväll.

Ta hand om er.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback