Helgen

Helgen var det ju, jag skulle berätta om min fina helg.
Såhär var jag iaf klädd:



Var var vi nudå. Jo, att vi drog ner till Tzatziki och åt helt fantastiskt god mat och delade på en flaska Rosé. Satt kvar länge innan vi spatserade vidare till Plock och smakade av deras drinkutbud. Inte särskilt imponerade, dessutom en dryg bartender.







Vid ettsnåret lullade vi hemöver efter att ha pratat skit med en skåning, klagat på äcklig drink, fått skit från en bartender och sett ett gamlat span. Ungefär så ja, var min fredagskväll.

Ställde klockan som ringde 9.00 på lördag morgon. Hade funderingar på att springa men det var helt enkelt inte läge för det på lördags morgonen. Trötta efter lite för många drinkar och kanske en cigg eller två.
Traskade ner till stan och shoppade runt hela lördagen med undantaget för ett lunchbrejk på ett jättemysigt hak med god mat på Svartbäcksgatan. Minns inte vad det hette, Hugos kanske?




Syrran shoppade lite...haha men satan vilka fynd tjejen gjorde!


Nej ni, thats it for tonight, går inte fort det här kan jag ju säga.

Sleep tight nu!

 


Kommentarer
Postat av: jen

orka gå ut och springa när man har viktigare saker att göra! :) BTW, vart har din syster köpt sin fina pås-väska?

2010-07-29 @ 10:44:18
Postat av: Helen Lindell

Tack for varldens finast helg!!!!!!!!

Jen - pas-vaskan var en gava ifran bror min, han hade kopt den i en present affar i Vadstena.

2010-08-01 @ 01:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback