Guten morgen!

I brist på förmåga att somna om tog jag mig ut på vanliga löprundan imorse och nu är jag tillbaka hemma. Sitter vid köksbordet och snicksnackar med mamma och Mats och snart ska jag hoppa in i duschen. Möjlighen sover jag ett par timmar innan vi senare ska äta lunch med mormor och morfar.

Igår var jag, Kenny och Erik i Skoghall och spelade minigolf på sådana där betongbanor eller hur det nu var. Vi slutade alla tre på samma poäng, 65! Nöjd som fan. Jag har fan inte spelat golf sen jag var typ 12 år och de andra två spelar ju ofta. Alltså kan vi ju summera det med att antingen var jag jävligt bra eller de jävligt dåliga. Ledsen killar men jag tror mest på det sistnämnda. Hur som helst så åkte vi till Skjutberget och badade, satan vad skönt det var! Men vattnet var riktigt jävla äckligt, algblom och grejer. Efter det drog vi till Ankan och satt på deras uteservering och åt deras goda Chicken Burrito med påföljande marängsviss. Sen gick jag och King en promenix innan vi hyrde en film och styrde hem till han.

Allt som allt en mkt mkt bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback