Dilemma

Jag har ett litet bekymmer här hemma. Det stavas V-Ä-R-M-E.
Det är såhär va. Min balkongdörr är mitt emot min säng, detta gör att grannarna naturligtvis kan se in genom den och rakt på mig i sängen. Men det brukar ju inte vara något problem för man kan ju bara dra ner persiennerna. Nu är det ju dock så att det är 200 grader i min lilla lya och jag pallar inga klädtrasor mer än trosor på kroppen och jag vill ha balkongdörren öppen för jag tror att jag kanske kommer kvävas annars. Men med balkongdörren öppen ser grannarna mig ligga och sova men det blir skönt och svalt härinne. Med balkongdörren stängd får jag sova utan åskådare men med risken att kvävas i sömnen.

Livet är fullt av livsavgörande beslut som jag brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback