Can't quite get you out of my head

Så var det lillördag igen. Har spenderat min åt att lyssna på musik, läsa en tidning och plocka i ordning i garderoben. Rensade ut lite toppar som är fina men som jag sällan använder, tänkte syrran kunde få kolla på dem när hon kommer, kanske är det ngt som passar henne i smaken. Har även damsugit delar av lgh och plockat iordning lite. Och så har jag handlat och fixat matlåda. Så otroligt intressant för er att veta. Men det jag ville komma fram till är att man får en faslig massa tid över på kvällen om man tränar tidigt på morgonen.

Hur som helst, nu ligger jag nyduschad i sängen och ska bläddra lite i veckans Sofis mode innan jag ska försöka sova i Hettan!

Ciao ciao

Låttips: Metric - Gold Guns Girls (Den akustiska är bäst)

Bild tagen någon av mina första veckor här i Uppis, många månader sen nu det.


Kommentarer
Postat av: jen

bra låt men hittade inte den aukustiska versionen på spotify tyvärr!

2010-07-22 @ 17:35:45
Postat av: Terese

Ja jag gillar den verkligen! Sök på Metric bara så får du fram den. Jätteskillnad på låtarna tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback