Bittersweet Symphony

Så. Nyduschad.
Körde en timmes spinning plus en halvtimmes core. Klapp på axeln. Sedan handlade jag, gick hem och nu har jag precis duschat, mer spännande än så blir inte den här kvällen. Jag ska lägga mig tidigt idag för jag behöver fan det. Även om jag inte somnar, får väl ligga och filosofera eller nåt. Det finns helt klart gott om saker att filosofera om I tell you.

Invigde ett nytt träningslinne som jag fick genom topphälsa idag. Matchy-matchy, inte riktigt min stil, men va fan gör det. Färgen går väl ihop med min bränna iaf!




Och yes, såhär är det. Jag saknar er alla hemma i skogarna, jättemycket faktiskt. Jag erkänner.
Ta hand om er nu och försök ha lite kul även om lilla jag inte finns i närheten och kan liva upp er tillvaro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback