ångestsöndag, jag hatar dig

Fest igår, bakis som en ost idag. Ungefär så ja.





Satan i gatan vad varmt det var igår, det gick ju knappt att andas och jag svettades konstant hela dagen och kvällen, helt sjukt! Kul fest var det och många bärs blev det och en stortå som är helt kass, kan knappt gå på den. Spela en massa fotboll gjorde vi i mörkret med. Kanske var det då jag snubblade. Hur som helst kom vi i säng framåt sex-sju imorse. Inte lustigt man är sliten kanske.
Somnade på Jonas och Emsans soffa och vaknade av skramel i köket vid halv elva. Vid ett kom Anna med tre stora familjepizzor som vi delade på. Sen tillbaka till ryggläge i solstolen.

Sista bilden som togs med kameran är lite läskig. Helt klart väldigt mkt True Blood över den... (Vad hände igår egentligen?)


Förresten så har jag ett myggbett på världens kanske mest irriterande ställe: Läppen.
Summan av kardemumman: Blå ond stortå och myggbett på läppen. På det stora hela mycket bra.


Kommentarer
Postat av: Helen

Oh, vad fin du var!!!

2010-07-04 @ 20:31:31
Postat av: Terese

Thanks siz:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback