Hoppsan så oturligt.

Hej hej hallå.
Fest igår, baksmälla idag. Lite så. Men gårdagen var rolig!

Har precis tagit en dusch. Häller på o tvättar och när sista maskinen är klar så ska jag gå ner till Jen så ska vi gå in till stan och käka något gått och ta en återställare (CocaCola i min värld).

Kjolfredag var det igår!

Igår på dagen




Förresten gjorde jag en kul grej igår. Delade taxi med en kille hem till mig. Sen hade han inga lösa pengar att betala med och chaffisen tog inte kort (seriös Taxi). Så vi åkte hela vägen bort till macken och han tog ut pengar. Sen åkte vi tillbaka till mig (vilket var helt fel håll för honom så klart). Klev ur Taxin men sen kom han på att han glömt en grej i Taxin och sprang o hämta det och jag skulle vänta. Men det gjorde jag såklart inte. Jag sprang till min port och låste upp och sprang upp för alla trappor till min lgh i gick och la mig. Och där ute stod han vid en massa likadana lgh-hus och ingen Terese i Sala Backe vid 03.30 inatt. Han trodde han skulle få ligga men tji fick han. Jag fick en gratis Taxiresa och var nöjd och glad men han hade nog inte den bästa natten i sitt liv. Vad kan jag säga? Ibland har man otur killen.

Skrattade jävligt gott och länge när jag kom på vad jag hade gjort när jag vaknade imorse.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha!!! Helt underbart Terese..det va det klockrenaste på länge!!! Du är fantastisk!

2010-12-05 @ 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback