När man går sönder inuti

Bilder från julen:

Julfin


Julafton-frukost!


Familjehäng bredvid granen.


The Twins


Santa with Twins.


Soffhäng med familjen på julafton.

-------------------------------------------------------

Jag har hittat en blogg med fina texter skrivna av en så duktig tjej. Hon beskriver det så bra,
kärleken som gör ont och som egentligen borde vara för svår för att kunna existera. Jag önskar att det fanns en enkel väg ut men det gör det aldrig. Är det komplicerat att ta sig in är det inget mot vad det är att försöka ta sig ur det igen.


Kommentarer
Postat av: Helen

Vad fin du ar pa korten!

Kram

2010-12-27 @ 23:05:42
Postat av: Terese

Tack :) Juligt röd!

Postat av: tea

du ser ut att ha haft en superfin jul! tusen tack för dina fina ord här (självklart är det okej att du länkat! blev jätteglad) och för dina fina kommentarer. jag önskar också att det vore enkelt att ta sig ut, men det är alltid en ännu hårdare kamp varje gång man försöker. ibland undrar jag mest hur många ärr ett hjärta orkar med innan det går av på mitten.



KRAM på dig fina du!

2010-12-28 @ 02:59:23
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: Rosse

Vad fin du är vännen!!!

2010-12-28 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback