Helgen på intågande

Jobbat som vanligt idag och efter jobbet var jag och Jen på Combat. Fasligt tråkigt och oinspirerande pass. Galet hur stor skillnad instruktören och vilken musik det är kan göra för upplevelsen. Nej, det blir nog ingen mer combat på torsdagarna på ett tag, fy fan.

Ska visa en kul grej. Jag köpte
neulash för ca 6 veckor sen. Det är en näring för fransarna som gör dem längre, mörkare, fler och tjockare. Jag har faktiskt tagit före- och efterbilder. Jag ser verkligen skillnaden och är jättenöjd. Var så trött på att mina var så slitna och få efter sommaren. Är dock irriterad på att jag inte fick till någon bra förebild (efterbilden är också kass). Hur som helst, på båda bilderna är jag nyduschad med inget smink såklart.

Före:


Efter:


Nu ska jag kasta mig i säng, supertrött.
God Natt med er.

PS Imorgon blir det Partaj. Skål för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback