You're my Rubik's cube

Så jag fick jobbet. Grattis till mig. Kluvet men blir säkert bra.

Har hängt på jobbet mellan 7-18.30, mkt att göra. Somliga dagar är så ni vet. Har pratat med Maria på kvällskvisten. Vi vill åka till England och se Mumford & sons live, helst i Glasgow. Men det är helt fel helg för mig. En annan gång kanske. Förresten kan man åka till Glasgow ändå om man vill.

Hello Slacker

Är det inte konstigt hur man själv värdesätter vissa relationer så högt att man liksom inte vill låta något förstöra dem medan andra bara kan skita totalt i det för att de inte kan ta kritik eller inte känner för att reda ut saker. De håller på sin stolthet och inget blir och det skiter de egentligen i. Fan vad ledsen det gör mig. Hade kunnat vara jag för något år sedan. Men inte men vänner, nej aldrig att jag skulle värdesätta en relation med en vän så lite att jag skulle låta den rinna ut i sanden bara sådär. Nej det skulle jag inte. Men jag menar, alla är vi olika och vad som är viktigt för mig är inte viktigt för dig.

Puss på er. Wish me luck imorgon när det vankas uppsägning och löneförhandling.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorn.

Tack for att du finns, du ar varldens finaste

Puss

2010-08-17 @ 10:43:23
Postat av: Anonym

Lycka till imorn!

Tack for att du finns och lyssnar, du ar varldens finaste.

Puss

2010-08-17 @ 10:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback