What's wrong with you?

Good Evening You Guys.
Både mitt internet och min dator är helt urflippade, drygt som fan. Hann iaf betala alla räkningar imorse innan datorn hängde sig, yey.

Min dag i bilder:

Good Morning Early Bird. Har vaknat massvis med ggr under natten för min hals gör så förbannat ont.


Good Morning igen, när jag vaknade för 300e gg vid tiotiden.


Tittar upp från sängen där min vackra tavla sitter i vanlig ordning.


Time for brekkie! Varm o´boy och rostat bröd med marmelad. Favorit.

Blött hår efter första duschen sen i måndags. Fräsch tjej.


Tittat på Shaft som gick på TV. Samuel L Jackson, vilken stjärna.


Bläddrat i modemagasin. Den röda Bodyn från Twilfit vill jag verkligen ha. Har alltid varit svag för rött.

Nu håller vi alla tummarna för att min hals lugnar ner sig under natten då, alright?

Sweet Dreams You Peeps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback