Jönköping Baby!

Hemma idag med. Vaknade upp med ögon fulla av äckel och det ser ut som att jag har supit 3 veckor i sträck ungefär. Får se vad det blir av det.

jag har ju inte lagt upp så mkt bilder från vår nostalgiska tjejhelg i Jönköping. So here we go!

Fredag rullade vi in i Jönköping framåt 22 på kvällen. Det var mörkt ute och regnade. Vi lämpade av alla grejer i hallen och krashade sen vid Rosses köksbord med ett varsitt glas vin. We had some catchin´up to do.

Klädd för jobb och roadtrip!

Arrival till ett regnigt Jkpg.

Lördag:
Klädde på oss och strosade sedan ner på stan och gick till Scandic för en riktigt riktigt sjysst hotellfrukost. Finns inga som älskar mat så som vi och särskilt hotellfrukostar, lätt bland det bästa som finns!


Perfekt väder för en dag på stan!

Jaa, vi har laddat upp lite som ni ser.

Just hangin´i Scandics foajé.

Shoppingpaus!

Mmm fika. Nybakad kanelbulle is the shit!

Mysigaste fiket precis vid vattnet.

Alla drack kaffe utom jag som drack te. I vanlig ordning.

Handla lite och sen hem till Rosell och knäcka första biran och sätta igång med maten. O så kom Maria äntligen med!


Här lagas det minsann mat!

Skål på den jättegoda middagen!
'
Tortillas med kyckling. Hur gott som helst.

Sen lite förfest och utgång på det. Forsätter ladda upp bilder senare eller en annan dag. Är så trött så jag kanske måste sova lite nu.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback