Götlaborg People!

Satan vad trött jag är. Jobb mellan 7-18 och sen stressa ner till sats på Combat och sen vidare och handla, hem och göra matlåda, duscha och tvätta upp ett par linnen i handfatet så jag har ngt att träna i resten av veckan. Och innemellan allt så har jag hunnit få löneförslag från tänkbar ny arbetsgivare, skrattat åt förslaget, vänligt men bestämt tackat nej till att bli pissad på och krupit tillbaka till min chef med beskedet att jag tänker stanna kvar ett tag till. Ja så ser det ut mina vänner. Ja, fy fan så tokigt det kan bli.

Skulle gått och sett Sex and the City 2 imorgon med Jen och Madde men det blir det inget med, för den går inte i Uppsala längre (Men i Sthlm, där går den så klart! Men va fan hjälper det oss?) Fy fan vad trist, men inte alls otippat, vi är alltid ute i sista sekund, jag och Jen.

Lite mer bilder från Le Weekend in Götlaborg:

Clothes på fredagen! Supervarm dag verkligen!

Maria lånade en topp av mig day 2. Marre - hur fin som helst, som vanligt!

Planerar för fullt hur dagens spelschema ska läggas upp för att alla ska få se sitt.

Maria 2 käka langos.

Häng i gräset i solen!

Lunchpause på Marres innegård!

Jag är helt nöjd med min dansstil. Usch, vad fan gör jag?

Staro staro barabapapa

Maria drar åt mitt festivalband som redan satt skithårt, eh ja, ni ser ju minen.

Men sen drog Maria av bandet helt och vi blev vänner igen. Puss.

Beachparty!

Mys.

Nej, fy fan, nu dör jag snart av ren trötthet. Har mitt första hembesök halv åtta imorgon så sovmorgon är verkligen inget alternativ. God natt med er!


Kommentarer
Postat av: jen

jamen vi tar väl en annan film? jag vill gärna gå på bio!

2010-08-17 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback